Taizhou Huangyan Aoxu قالب شرکت فناوری، با مسئولیت محدود

قالب با کیفیت بالا و .product، خدمات حرفه ای، هسته تامین کننده در صنعت تولید قالب!

banner
صفحه اصلی > اخبار > محتوای

BASF از محصولات جدید خود در سی و هفتمین نمایشگاه ملی حفاظت از گیاهان دوگانه در سال 2024 رونمایی کرد.

- Dec 04, 2023-

news-414-276

در نوامبر 2023 19-21، دپارتمان راه حل های کشاورزی BASF محصولات جدید و راه حل های سودمند محصول 2024 خود را در سی و هفتمین نمایشگاه تبادل اطلاعات حفاظت از گیاهان چین و تجارت تجهیزات آفت کش ارائه کرد، در مورد بازارهای کشاورزی جدید بحث کرد و یک اکوسیستم کشاورزی جدید را با بالادست و مشتریان پایین دستی در صنعت
نوآوری یک نیروی محرکه مهم برای کسب و کار BASF برای دستیابی به توسعه پایدار است و همچنین یک ژن مهم برای تزریق نشاط توسعه متنوع به کسب و کار است. در نمایشگاه حفاظت از گیاهان امسال، BASF اولین شرکتی بود که سه محصول جدید را معرفی کرد که در سال 2024 در چین عرضه خواهند شد.
"شارپ" جدید در مدیریت بیماری: BASF Ruishou Duole ® It's Ruishou ® یک عضو جدید از خانواده، حاوی ترکیبات ثبت شده دوگانه است. ترکیب قوی فلوکونازول و کلرفلوازورون باعث افزایش اثربخشی می شود و مزایای پیشگیری و درمان را با هم ترکیب می کند. Ruishou Duole ® اولین فهرست در چین، به امید تزریق نیروهای جدید به بازار قارچ کش میوه و سبزیجات
فرآوری بذر نیروهای جدیدی تولید می کند: BASF Yukuo® این یک عامل جدید برای درمان بذر است که به طور خاص برای بیماری کوتوله نماتد ذرت (که معمولاً به عنوان "نهال های جنتلمنی" شناخته می شود) ساخته شده است، با یک اثر کنترل متوسط ​​90٪ در برابر بیماری کوتوله نماتد ذرت. می‌توان آن را مستقیماً در کارخانه پوشش داد و پردازش بذر را تسهیل می‌کند و آن را برای کاربرانی که نیاز به تماس با مواد شیمیایی در طول استفاده دارند، کاربرپسندتر می‌کند. Yukuo ® انتظار می رود نشاط جدیدی را به بازار محصول بیماری کوتوله نماتد ذرت تزریق کند، که سال هاست برنامه جدیدی نداشته است.
تازه کار در مدیریت جوندگان: جونده کش جدید BASF یک "آفت کش بیوشیمیایی" بدون استفاده است که توسط موسسه کنترل آفت کش ها تایید شده است، که با شرایط کانال توزیع سازگار است. موش ها به دلیل غلظت بیش از حد کلسیم خون و کلسیفیکاسیون بافت پس از مصرف می میرند. این جونده کش دارای طعم قوی و دوستدار محیط زیست است
معاون BASF و رئیس راه حل های کشاورزی BASF چین بزرگ، وانگ شیانگ، اظهار داشت که اعتماد BASF به بازار چین به سرمایه گذاری در پایگاه یکپارچه Zhanjiang محدود نمی شود. در چین، خدمت به چین نیز تمرکز بلندمدت بخش راه حل های کشاورزی BASF است. برای جستجوی همکاری بلندمدت با یکدیگر همکاری کنید. کار با هم برای ایجاد ارزش پایدار بیشتر برای شرکای خود، ایجاد یک اکوسیستم کشاورزی جدید، و جستجوی تعادل موفق برای توسعه پایدار کشاورزی چین.
در سال‌های اخیر، BASF به طور مداوم تلاش‌هایی را در توسعه برنامه‌ای مدیریت محصول، استفاده از محصولات کلاسیک و ترکیب محصولات جدید ثبت‌شده سودمند برای ایجاد مجموعه‌ای از راه‌حل‌های کشاورزی متنوع که می‌تواند نیازهای مدیریتی مختلف تولیدکنندگان چینی را برآورده کند، جمع‌آوری کرده است. در این نمایشگاه، BASF همچنین ارزش محلول‌های چندگانه زراعی مانند برنج، گندم، ذرت، موز، انگور، سیب‌زمینی و غیره را برجسته کرد و موجب نشاط بیشتر در بازار حفظ نباتات شد. در چین، BASF توسعه یک سیستم جدید برنج را آغاز کرده است. بر اساس مطالعه واریته‌های برنج مقاوم به علف‌کش، راه‌حل جدیدی برای مدیریت بذر و علف‌های هرز برای برنج‌کاران چینی ارائه می‌شود که مدیریت کاشت برنج سبک‌تر و کارآمدتر را ارتقا می‌دهد. در همین حال، مدیریت کارخانه‌های برنج مقاوم نیز به بخش مهمی از برنامه برنج BASF در آینده تبدیل خواهد شد.
اکولوژی جدید کشاورزی به حوزه حفاظت از گیاهان محدود نمی شود و BASF در سال های اخیر به همکاری های مهم متعددی دست یافته است. اگر ما با شرکایی مانند مرکز ملی فناوری کشاورزی و Yuntianhua همکاری کنیم تا مشترکاً فناوری کاهش و کارایی کود را ترویج کنیم و از فناوری جدید بهره وری کود BASF برای بهبود تثبیت نیتروژن و کاهش کربن برای کشاورزان چینی در فرآیند استفاده از کود و بهبود استفاده کنیم. کارایی کود؛ با پیوستن به سیستم ملی فناوری صنعت چای و موسسه تحقیقات چای آکادمی علوم کشاورزی چین، هدف ما استفاده از آفت‌کش‌های زیستی سازگار با محیط‌زیست Yingwei ® با باقیمانده کم است. پیشگیری و کنترل آفات چای در چین؛ همکاری با شرکت های بالادستی و پایین دستی در زنجیره ارزش، ترویج نام تجاری انواع میوه و سبزیجات جدید از طریق اتحادهای صنعتی، و دستیابی به انتقال ارزش از مزارع به میزهای غذاخوری؛ همکاری با سیستم ملی ترویج فناوری کشاورزی و انجمن های صنعتی برای ادامه ترویج استفاده علمی و ایمن از آفت کش ها. BASF متعهد به همکاری با شرکا و کارشناسان کشاورزی برای ادغام استانداردهای توسعه پایدار در تمام تصمیمات تجاری است و باعث می شود تا کشاورزان سهم مثبتی در دستیابی به کشاورزی پایدار داشته باشند.