Taizhou Huangyan Aoxu قالب شرکت فناوری، با مسئولیت محدود

قالب با کیفیت بالا و .product، خدمات حرفه ای، هسته تامین کننده در صنعت تولید قالب!

banner
صفحه اصلی > اخبار > محتوای

درباره Chinaplas2024 در شانگهای

- Mar 25, 2024-

QQ20240325181433

نمایشگاه Chinaplas یکی از مهیج ترین و پویاترین نمایشگاه های صنایع پلاستیک و لاستیک است. Chinaplas به عنوان یک پلتفرم جهانی برای بازیگران صنعت برای به نمایش گذاشتن آخرین فناوری‌ها، محصولات نوآورانه و طراحی‌های پیشرفته، به رویدادی ضروری برای هر کسی که با صنایع پلاستیک و لاستیک مرتبط است تبدیل شده است.

دلایل زیادی برای حضور در Chinaplas وجود دارد. یکی از جذابیت های مهم این رویداد، گستردگی گسترده نمایشگاه است. Chinaplas با بیش از 3800 غرفه‌دار از بیش از 40 کشور، بزرگترین نمایشگاه پلاستیک و لاستیک در آسیا و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهان است. این گستردگی غرفه داران به این معنی است که بازدیدکنندگان از رویداد می توانند هر آنچه را که نیاز دارند را در یک مکان بیابند، خواه به دنبال مواد جدید، ماشین آلات پیشرفته یا آخرین مفاهیم و تکنیک های طراحی باشند.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی Chinaplas تمرکز بر نوآوری است. این نمایشگاه به خود می بالد که پیشرفته ترین فناوری ها و محصولات از سراسر جهان را با تاکید ویژه بر پایداری و سازگاری با محیط زیست به نمایش می گذارد. این تمرکز بر نوآوری به این معنی است که بازدیدکنندگان از رویداد می توانند آخرین پیشرفت های صنعت را ببینند و می توانند درک عمیق تری از روندها و چالش های پیش روی بخش پلاستیک و لاستیک به دست آورند.

علاوه بر خود نمایشگاه، Chinaplas همچنین میزبان مجموعه ای از سمینارها، کنفرانس ها و رویدادهای شبکه است. این جلسات به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد که از متخصصان این صنعت بیاموزند، ایده‌ها و بینش‌های خود را با متخصصان دیگر به اشتراک بگذارند و شراکت‌ها و همکاری‌های تجاری جدید ایجاد کنند. چه تولید کننده، طراح، تامین کننده یا توزیع کننده باشید، فرصت های شبکه سازی و یادگیری در Chinaplas بی نظیر است.

به طور کلی، Chinaplas یک رویداد فوق العاده است که بهترین صنایع پلاستیک و لاستیک را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه با طیف وسیعی از غرفه داران، تمرکز بر نوآوری، و طیف گسترده ای از فرصت های شبکه و یادگیری، یک رویداد ضروری برای هر کسی است که در این بخش ها کار می کند. چه به دنبال این هستید که از نظر فناوری و طراحی از منحنی ها جلوتر بمانید، یا صرفاً برای ملاقات و ارتباط با دیگر متخصصان این صنعت، Chinaplas مکان مناسبی است.

ارسال شده توسط لیلا

Mob٪2fWhatsApp٪2fWechat٪3a ٪7b٪7b0٪7d٪7d

Email: leila@aoxumoulds.com

http://www.chinaplasmould.com

TAIZHOU HUANGYAN AOXU MOLD TECHNOLOGY CO., LTD.